Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #1 Skrevet 26. mai 2009 Møtt drømmemannen, og han føler akkurat det samme!!!!!!! Er så glaaaaaaaaaad:)
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #4 Skrevet 26. mai 2009 Heldiggrisen! Skrev her i går at jeg var forelska, men jeg vet ikke om han liker meg på den måten, - nervepirrende! Det er så gøy når de føler det samme...
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #5 Skrevet 26. mai 2009 Har bare kjente hverandre noen uker, men alikvel føles det så riktig!!!!!! Er så deilig!!! Håper alle andre får oppleve det samme som oss:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå