Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. mai 2009 #1 Skrevet 26. mai 2009 Til varmen og solen og sanden og havet:-) Nyt dagene og kos deg med frøkna og resten av gjengen:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 26. mai 2009 #2 Skrevet 26. mai 2009 Reiser nå du din snik, vi må vente i 2 1/2 uke til:-) Goooood tuuuuuur!!! Kos dere, masse!!
♥Snulder Skrevet 26. mai 2009 #3 Skrevet 26. mai 2009 God tur til deg og vesla!!! Kooooose dere nå:=)
Gummelillan Skrevet 26. mai 2009 #4 Skrevet 26. mai 2009 Har jo ikke fått med meg noe som helst her da, men henger meg på en gooood tuuuur!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kos dere masse og nyt sommeren ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå