Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 26. mai 2009 #1 Skrevet 26. mai 2009 jeg er på det planet at jeg har SKIKKELIG fødselsangst etter min første fødsel. Dette fordi det var en liten hyggelig opplevelse hvor barnet nesten ble kvelt og døde (hun satt i tillegg fst så jeg fikk henne ikke ut. men så til poenget. Er det noen som vet hvor det er lettest å få planlagt KS av stord og haugesund. dere som har fått det, hvorfor fikk dere det og hvordan fikk dere det gjennom, og hvilket sykehus hadde dere KS'et på. men lurer også på dere som ikek fikk KS men øsnket det, hvorfor fikk dere det ikke, og hvilket sykehus osv....
melina, glad mamma Skrevet 26. mai 2009 #3 Skrevet 26. mai 2009 Hei Tryne. Jeg har ikke født før, så jeg har ingen erfaringer. Men jeg tror det bare er å spørre på Stord sykehus dersom du føler det slik du føler det. Har venninner som har møtt stor forståelse når de har hatt samme problem som deg. Skulle de være vanskelige, kan du jo høre med Haugesund etterpå? Jeg må føde i Haugesund pga tvillinger. Men blir det KS, kan de ta de på Stord. Men legene der ønsker helst at jeg føder vaginalt. Og jeg har ikke noen grunn til å ta KS enda i alle fall. I starten av svangerskapet var jeg innlagt i 8 mndr, og jeg elsker personalet der. Følte meg skikkelig godt tatt vare på. Også er det det med enerom og familierom om det ikke er så fullt. Så om jeg var deg, ville jeg virkelig snakket med dem, og det kan jo ikke være så vanskelig å få et planlagt KS med din historie. Lykke til, og gratulerer med svangerskapet )
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 27. mai 2009 pga risikosvangerskap så må jeg ha all oppfølging i haugesund, ikke stord. jeg skal også ha en samtale der om fødselsangsten min. men spørsmåle er likevell hvor jeg kommer til å føde. jeg vet ikke om de kommer til å tvinge meg det ene eller andre. jeg blir jo helt nervevrak. i natt fikk jeg ikke sove pga dette:(
Pee-Jay Skrevet 27. mai 2009 #5 Skrevet 27. mai 2009 Hva med å ringe de to sykehusene og spørre om samtale og fødselsplanlegging. Eventuelt tar du det sykehuset du ønsker mest først, og får du nei til planlagt ks der, så ringer du det andre I verste fall får du ringe Voss (?) sykehus Jeg har hørt at de ofte lar gravide bestemme helt selv hva de ønsker Klem. Dette ordner seg!
2prinsesserogbim Skrevet 27. mai 2009 #6 Skrevet 27. mai 2009 det er mulig du alikevel kanskje må få babyen i Haugesund siden risiko svangerskap... Eg må nok føde i Haugesund pga svangerskapsdiabetesen... går også på kontroller i Haugesund... Hadde jo keisersnitt i Haugesund med Alexandra, og eg kan vertfall si det er mange kjekke folk i Huagesund og du kan jo alltids ta barseltida på Stord, det skal eg.... Det gjor eg også med Alexandra...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå