moota m storebror&lillebror Skrevet 26. mai 2009 #1 Skrevet 26. mai 2009 Hvordan?? Er det bare til å stramme alt man kan der nede inni? Alså ikke rumpestumpen og alt, men inni? Og kan man bare stramme så ofte og lenge man vil? Eller bør man gjøre det sånn 10 sekund x 10 ganger eller noe sånn? Jeg kan jo ikke hoppe på trampolinen uten at jeg har problemer med å holde meg. Det er vel kanskje et tegn på at jeg har trent for lite.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 26. mai 2009 #2 Skrevet 26. mai 2009 Jeg har heller ikke vært flink til å trene de muskelene.. Og det merkes nå som magen vokser. SÅ jeg prøver å knipe når jeg husker på det. Men hvor lenge og hvor mange ganger osv vet jeg ikke. Men en god venninne av meg har en reget at hun kniper når hun ser vær mld på tv'n og når hun kjører bil og må stoppe på rødt lys...
blond Skrevet 30. mai 2009 #3 Skrevet 30. mai 2009 For å sjeke om du kniper riktig kan du prøve å knipe strålen når du tisser. Du skal ikke knipe rumpemuskulaturen. Når du gjør det riktig og får litt trening vil du kjenne at hele "bunnen" løfter seg. Knip 30 per dag. Hold 10 sekunder og ha pause 5 sekunder, minst 10 i en serie. Hvis du setter av tid til det hver dag til samme tid og sted vil du raskt komme inn i det. Bruk gjerne klokke når du holder på. Du kan kjøpe knipekoner på kodomeriet hvis du tror det fungerer godt for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå