Superbolla Skrevet 26. mai 2009 #1 Skrevet 26. mai 2009 Hadde to timer med "rier" som kom hvert 5 til 10 min og gjorde vondt. Har merket kynnere dette svangerskapet, men de har ikke gjort vondt, så nå trodde jeg det var fødsel på gang her. Ble skikkelig skuffa når det hele bare dabbet av etter to timer! Tror dere likevel det kan bli fødsel snart?
Gjest Skrevet 26. mai 2009 #2 Skrevet 26. mai 2009 Åhh, jeg opplevde nøyaktig det samme, bortsett fra at mine varte en hel dag. Neste dag var de borte. I går hadde jeg litt igjen, men lite i dag...ergo, dette kan tydeligvis ta dager! Mener dette kalles modningsrier eller maserier, dessverre er det ikke "ordentlige" rier når de dabber av igjen. Må nok smøre oss med tålmodighet. Men, klart at fødselen nærmer seg :-)
Superbolla Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. mai 2009 Ja det var det jeg var redd for. Var ordentlig klar for fødsel, så ble så skuffa når det gav seg igjen. Men men, det må vel i alle fall bety at det modnes ja, så det er jo i det minste bra. Men kan det nå likevel gå tre uker før jeg føder? Hmmm, det er vel ikke så lett å svare på kanskje.
Gjest Skrevet 26. mai 2009 #4 Skrevet 26. mai 2009 Skulle ønske jeg kunne svare på det, gitt. Jeg er som deg, håper det ikke tar for lang tid før det virkelig setter i gang (selv om jeg prøver å være tålmodig...) Du får oppdatere om det tar seg opp, jeg lurer også på hva som er vanlig her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå