moota m storebror&lillebror Skrevet 26. mai 2009 #1 Skrevet 26. mai 2009 Mitt er egentlig jeans og t-shirt, men har blitt så feit i det siste at jeg har litt lite jeans som passer =/ Dermed går jeg veldig ofte i joggebukse og t-shirt. Prøver å komme meg ned igjen, men etter bruddet har jeg som nevnt tidligere ikke matlyst =(
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 26. mai 2009 #2 Skrevet 26. mai 2009 jeg har å lagt på meg alt for mye. og favoritt klær nå er ei svart bukse, er egenlig treningsbukse, men ser fin ut, så bruker den il mye. ellers elsker jeg høyhalsete gensre..
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 26. mai 2009 #3 Skrevet 26. mai 2009 Gode myke jeanse med litt vidde, og en topp.. Hjemme dasser jeg ofte i joggebukse eller lignende...
Lene~mor til tre Skrevet 27. mai 2009 #4 Skrevet 27. mai 2009 Jeg har fått helt dilla på cardigan jakker, så jeg har kjøpt meg et par sånne og bruker dem nesten ihjel hehe. Ellers blir det jeans eller favoritt joggebuka/treningsbusa som også er fin og ser ut som en vanlig bukse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå