Gjest Skrevet 26. mai 2009 #1 Skrevet 26. mai 2009 Her kommer dagens utblåsning:P Jeg blir dødsirritert på folk som kommenterer på bloggen min, og andres for den saks skyld, som stadig sjuler seg bak anonym. Dem kommer med dritt direkte til meg, og når jeg spørr tilbake, greier de ikke å svare for seg eller stå for hva dem sier.. Feigt og labert mener nå jeg! *Puuh* =)
ditte&malusken&lillebror Skrevet 26. mai 2009 #2 Skrevet 26. mai 2009 Alltid kjipt med anonym drittslenging. Helt greit for meg at folk vi være anonym hvis de kan oppføre seg ordentlig. Men å sitte å gjemme seg bak anonym og være frekk i kjæften er rett og slett feigt ja.
Gjest Skrevet 26. mai 2009 #3 Skrevet 26. mai 2009 Dårlig gjort, men er vel noen man regne med når man har en offentlig blogg? Hadde gjort den privat (er ingen blogg-ekspert, men trodde det gikk an) og i hvertfall ikke "reklamert" for den.
Gjest Skrevet 26. mai 2009 #4 Skrevet 26. mai 2009 JEG tar ikke in på meg at folk skriver hva dem gjør, blir bare irritert på at dem gjør det. For hva er vitsen - fra deres side liksom? Bloggen min skal være åpen, det har jeg bestemt. Og reklamere for den? Det gjør jeg fordi jeg får tilbakemeldinger fra andre jenter i min situasjon som synes det er godt å lese om bloggen min, og at de er enige i at folk må få opplysninger og kunnskap om psykisk helse!
Gjest Skrevet 26. mai 2009 #5 Skrevet 26. mai 2009 Ikke vet jeg - er sjelden innpå blogger - men det fins vel folk som liker å se hva slags reaksjoner de får. Ville unngå å svare på disse kommentarene hvis jeg var deg...
Gjest Skrevet 26. mai 2009 #6 Skrevet 26. mai 2009 Er man med på leken, så må man tåle steken. Selv velger jeg å avstå fra blogging, selv om jeg absolutt har meget på hjertet, og eksteriøret definitivt tåler dagens lys. Så langt ser jeg bare en "downside" med det, og det er at jeg ikke får invitert Spetakkel på te, fordi jeg velger å forholde meg anonym:-)
Gjest Skrevet 26. mai 2009 #7 Skrevet 26. mai 2009 Ja, det finnes nok folk som blir pirret av å slenge dritt, for så å få tilbakemeldinger. Så jeg passer på å være varsom på svarene. =)
Gjest Skrevet 26. mai 2009 #8 Skrevet 26. mai 2009 Jojo, jeg tåler steken... Jeg tåler kommentarene jeg får, jeg kan nemlig stå for hva jeg skriver i forhold til dem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå