Kisa Skrevet 26. mai 2009 #1 Skrevet 26. mai 2009 Gutten min er 5 år og enebarn, og er veldig opptatt av å se og vise tissen når han får andre barn på besøk. Er det vanlig at de holder på sånn, og skal man la dem gjøre det,eller skal man stoppe det? Har prøvd å lytte ved døra for å høre om den andre syns det er "greit", og det virker alltid sånn. Er somregel hvis det er et barn som ikke er så ofte hjemme hos oss det skjer, og så leker de fint etter at "seansen" er over...
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #2 Skrevet 3. juni 2009 hm, min femåring sluttet vel med det for ca 2 år siden. Var bare en kort periode like etter bleieslutt. Nå er han veldig opptatt av å IKKE vise seg naken. Tror jeg ville fortalt han at dette behøver han ikke gjøre mer. Snart blir han skolegutt, da er ikke sånt OK lenger.
moota m storebror&lillebror Skrevet 4. juni 2009 #3 Skrevet 4. juni 2009 Storesøster var litt fæl til å ha hendene nedi trusa og "pelle" når hun var ca 3 år. Vi har forklart at det er sånn man gjør når man er alene, og at vi voksne heller ikke har hendene nedi buksa når man er sammen med andre. Har også sagt at hun kan gå på rommet alene om hun vil pelle. Det virket her, hun har så og si aldri hendene nedi buksa og forstår at det er slik man gjør når man er alene.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2009 #4 Skrevet 5. juni 2009 Det er jo helt normalt at de er interessert i kroppen sin, inkludert tissen. At han er 5 betyr ikke at han burde ha vokst fra det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå