Gå til innhold

Er jo livsfarlig å bo her jo!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er skikkelig sint og lei nå. begynner å bli bekymret...

bor rett ved en hovedvei, og har utkjørsel rett ut mot veien, kjempevanskelig å kjøre ut hver gang for det går liksom ikke an å se begge veier samtidig og biler som kommer imot, ser ikke innkjørselen vår før de er veldig nærme...

MEN fartsgrensa er på 40 akurat den strekningen og blir 50 litt lenger ned bakken... dessverre kjører de fleste i 70-80, sikkert fordi veien er HELT rett uten svinger så du ser hva som er lenger framme..

I dag regnet det fælt og det landet 2 ender utfor hos oss. de vandret uti veien og jeg kunne ikke forstå hvorfor de ikke flydde vekk. men biler bremset ned og svingte vekk, og vi syntes det var morsomt men ville ha de vekk fra veien. min søster på 5 år sto og så på.. plutselig er det en bil som IKKE bremser ned og kjører rett på den stakkars anda! vi som sto og tok bilder og lo av de søte endene.. søsteren min gråt og gråt og klarte aldri slutte å snakke om hva som skjedde med anda resten av kvelden. ble SÅ lei seg!

dette er ikke første gang jeg har vært vitne til roadkill på den veien altså!

JEG HATER FOLK SOM DREPER DYR!!

for to år siden ble hunden min påkjørt litt lenger oppi veien (imens jeg hadde han i bånd, og han var ikke utenfor gresset som er mellom fortau og vei) noen mennesker er rett og slett ONDE og PRØVER å treffe de stakkars dyra!

jeg bare tenker på at det bor barn her! og jeg er gravid, og ekteparet i naboleiligheten venter barn.. er det en trygg plass å vokse opp???

sorry ble langt, MÅTTE bare få det ut!!!!! er så frustrert!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde en eks en gang som prøvde å kjøre på katter bare fordi han syntes det var så gøy når jeg ble sint. Det ble slutt ja..

Skjønner at du er bekymret. Vi har ikke en slik vei du har, men har også en vei like i nærheten hvor folk kjører alt for fort. Selv vokste jeg opp på et sted hvor man helt trygt kunne la barna være ute uten bekymringer for noe. Så jeg SKAL flytte herfra etter hvert.

Skrevet

jeg vokste også opp på en trygg plass. og jeg hadde en fantastisk barndom, bare gode minner. det er sånn jeg vil at det skal bli med mitt barn også... men har lett etter hus siden jeg ble gravid, er så vanskelig å finne noe! er jo så dyrt..

Skrevet

Så absolutt! Sliter med det vi også. Vi har egentlig en god inntekt, men banken vil bare se på grunnlønnen vår som er betraktelig lavere. Så utrolig frustrerende. Vi kan bo her litt til, men etterhvert må vi ha flere rom uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...