2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 26. mai 2009 #1 Skrevet 26. mai 2009 å me vente ei prinsessa!! D va veldi kjekt, si me har 2 prinsar fra før
awenka84 Skrevet 26. mai 2009 #2 Skrevet 26. mai 2009 Så kjekkt gratulerer:) blir nok 2 stolte storebrødre som kan passe på lillesøster.
Snuppelura&Go`klompene Skrevet 27. mai 2009 #4 Skrevet 27. mai 2009 Å så morro! Nå får du begge kjønn, kjempegøy!
AngryBird Skrevet 27. mai 2009 #5 Skrevet 27. mai 2009 Vi var også på ul i dag. Grinete ultralyd dama mente det mest sansynlig var e lita jente:)
lille skatten Skrevet 27. mai 2009 #6 Skrevet 27. mai 2009 Saa moro:) Vi har ogsaa vaert paa UL og saa en liten kropp som sparket og gnudde seg i oeynene:) Veldig soet!!!! Men det var svaert vanskelig aa se kjoenn for den laa med rompa til.. Han som gjorde undersoekelsen trodde kanskje han saa en liten tissetass men han kunne ikke si det sikkert. Fik kjempefine bilder og dvd med oss.. Verdt pengene. Vi skal paa ordinaer UL 16. juni og haaper vi da faar se kjoenn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå