Gå til innhold

Vært på UL idag..


Anbefalte innlegg

Skrevet

å me vente ei prinsessa!! D va veldi kjekt, si me har 2 prinsar fra før ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kjekkt gratulerer:) blir nok 2 stolte storebrødre som kan passe på lillesøster.

Skrevet

så kjekt:) Gratulerer:)

Skrevet

Å så morro! Nå får du begge kjønn, kjempegøy!

Skrevet

Vi var også på ul i dag. Grinete ultralyd dama mente det mest sansynlig var e lita jente:)

Skrevet

Saa moro:) Vi har ogsaa vaert paa UL og saa en liten kropp som sparket og gnudde seg i oeynene:) Veldig soet!!!! Men det var svaert vanskelig aa se kjoenn for den laa med rompa til.. Han som gjorde undersoekelsen trodde kanskje han saa en liten tissetass men han kunne ikke si det sikkert. Fik kjempefine bilder og dvd med oss.. Verdt pengene. Vi skal paa ordinaer UL 16. juni og haaper vi da faar se kjoenn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...