Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 26. mai 2009 #1 Skrevet 26. mai 2009 Snuppa på 3 1/2 kan sykle seg, men tenker at det til nød kan være greit å kunne frakte henne i sykkelvogn også... Minstemann er 1 1/2, så han må hvertfall sitte i. Men ville dere gått for sykkelsete eller sykkelvogn? Virker litt vinglete å sykle m sykkelsete...
Hanne Pannekake Skrevet 26. mai 2009 #2 Skrevet 26. mai 2009 Nå har jeg bare en unge, så situasjonen blir jo litt anderledes. Jeg har både vogn og sete, og må si at sete er definitivt min favoritt. Med vogn blir det fort tungt å sykle og vesla får ikke like god utsikt som fra et sete. Dessuten syns jeg hun sklir fort ned i vogna og sikkerhetsstroppene er litt for enkle (men det kan jo ha noe med vogna mi å gjøre). Ser jo mange som bruker vogn når de har to barn, men jeg ser for meg at det må bli fryktelig tungt hvis du bor i kupert terreng...
Lykkeliten og jeg Skrevet 26. mai 2009 #3 Skrevet 26. mai 2009 Det er kanskje tyngre med vogn, men det er veldig langt for et barn å dette ned fra setet om du er så uheldig å velte.. Jeg har vogn og vil ikke ha sykkelsete.
bl0mma Skrevet 26. mai 2009 #4 Skrevet 26. mai 2009 Begge deler:) vi bruker vogna hvis vi ska på langtur, da kan vi kopple av den fra cykkelen o bruke den som vanlig vogn når vi er framme der vi ska. Hvis vi kun ska på butiken el bruker vi setet
WildPrincess Skrevet 26. mai 2009 #5 Skrevet 26. mai 2009 Vogna er jo definitivt det sikkreste.... men så har jo unger overlevd på sykkelsete i flere år så det går nok bra det også Men siden du har to så hadde jeg gått for sykkelvogn. Da får du også med deg et par handleposer om du trenger det Det er nok litt tygere enn sete ja, men litt muskkler har vi vel bare godt av å bygge oss opp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå