KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 26. mai 2009 #1 Skrevet 26. mai 2009 Jeg er blitt bedt i utdrikningslag til ei jeg ikke kjenner så godt. Hun skal gifte seg med en kamerat av min mann og vi skal i bryllupet. Fikk melding nå om at utdrikningslaget er den 6.juni, 500kr per person. Men jeg kjenner ikke denne personen så godt :s Har bare snakket med henne noen få ganger og synes det er "rart" å bli bedt. På en måte vil jeg stille opp, men føler at det kan bli litt teit også?! Hvis jeg ikke blir med bør jeg da betale? Pengene skal vel dekke overnatting skjønte jeg...Hmmmm...
Mor&barn Skrevet 26. mai 2009 #2 Skrevet 26. mai 2009 De har nok invitert alle kvinnene som skal i bryllupet (i rett alder) antagelig:) Om du har sagt at du kommer, men ombestemt deg syntes jeg det er høflig å betale om det allerede blir en utgift for de andre. Om det ikke blir noe tap for de andre er det vel heller ikke nødvendig. Om ikke du skal og har takket nei trenger du heller ikke å betale.=)
*smula* Skrevet 26. mai 2009 #3 Skrevet 26. mai 2009 Hvis forlover har regnet ut hva alle skal betale, og du har gitt uttrykk for at du blir med, så synes jeg at det er dumt at du trekker deg nå. Men hvis dette er første invitasjon, så kan du jo selv velge å være med eller ikke. Det kan jo hende at bruden ikke har så mange nære venner, så de inviterer flere så det blir litt folk i utdrikkingslaget. Eller kanskje bruden har gitt uttrykk for at hun ønsker å bli bedre kjent med deg, så hun ville ha deg med?
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 26. mai 2009 #4 Skrevet 26. mai 2009 Jeg syns ikke du skal betale hvis du ikke skal i utdrikningslaget! Jeg ble bedt i ut.d l for et par år siden til kusina av mannen min. Vi var aldri sammen på fritida, hadde bare snakket med henne noen få ganger, men jeg sa ja fordet.. kostet 500 kr det også. Det var søstra som var forlover og bruden ante ikke hvem søstra ba i utdr.laget. Hun hadde ikke så mange venner, så jeg følte jeg måtte si ja. Var veldig koselig og vi har helt normal/grei kontakt i dag. Fått barn osv, men vi snakkes kun når vi treffes i byen el. Gjør det DU føler er riktig du. 500 kr er mye penger.
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 26. mai 2009 Jeg har aldri snakket med disse personene som arrangerer utdrkningslaget. Kjenner dem ikke. Fikk melding angående utdrikninglaget nå...
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 26. mai 2009 Okei:) Tenkte å sende melding om hvem andre som er bedt. Kjipt å sitte der som eneste ene uten å kjenne noen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå