Gå til innhold

kortvarig glede...uendelig sorg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Legen min ringte meg i dag og fortalte at det var noe galt med blodprøvene jeg tok for 8 dager siden. Hcg nivået var for lavt til at det var en normal graviditet. Jeg var i dag 10+1 og gleden har vokst for hver dag fra første positive test. Vet jo at med pcos så er sjansen større for SA, men det gjør likevel så ulidelig vondt.. De eneste symptomene jeg har hatt hele svangerskapet er sånne murringer i magen,og de er der ennå, men det trodde jeg var vanlig..folk her inne skriver jo om det!? Urintesten jeg tok forrige uke var også helt normal..er det sjanse for at blodprøven er feil eller er det bare et tomt håp? Jeg har ikke hatt noen blødning, er dette pga pcos?

Jeg var å tok ny blodprøve i dag og skal til legen igjen i morgen for å få resultatet. Hvis det har sunket så vil de ikke gjøre noe mer med det, men hvis det var en svak stigning så må jeg legges inn for utskraping. Er midt i eksamner og ser mørkt på å klare å konsentrere meg om lesing nå..hadde sett for meg en sommer med god og rund mage..nå er alt bare tomt! ;(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff da... d var jo trist!!! :( Har du vært på ultralyd da??

Skrevet

nei, jeg har ikke vært på ultralyd. Den nye blodprøven viste at det var en svak stigning i HCG nivået, men alt for lavt til at det kunne være et normalt svangerskap. Han trodde at det mest sannsynlig var utenfor livmor. På en måte en liten trøst at det ikke var på grunn av pcos..nå vet jeg hvertfall at jeg kan bli gravid.

Jeg skal inn på sykehuset i morgen å få utskraping. Kjenner jeg er ganske nervøs for det. Hva er det egentlig som skjer? Hvor lenge etterpå gjør det vondt? Er det under full narkose? Tusen takk for svar Ba'nklein!

Skrevet

Oki. Hmm.. jeg har hørt hatt å ha et svangerskap utenfor livmor gjør veeeeeldig vondt da, men d er sikkert ifra person til person d også kansje... jeg vet ikke.

Jeg har heldigvis ikke vært borti noe slikt, jeg er førstegangsfødende og er 12 uker på vei nå. Ble skikkelig skremt av d du skrev, er sååå livredd for at d skal skje noe m barnet i magen som jeg så sårt vil ha... jeg har jo pcos jeg også så man vet aldri... føler at jeg blir nervevrak snart... :-S men får bare krysse fingra!!!

Synd at d ikke gikk så bra m deg da!! Håper d går bra m deg og lykke til på sykehuset!!!

*Trøsteklem*

Skrevet

Det var ikke utenfor livmor. Sannsynligvis har det sluttet å utvikle seg for en stund siden, så det var bare litt igjen der nå.. Jeg blir alltid så satt ut når jeg er hos legen og på sykehuset at jeg glemmer alt jeg vil spørre om. Hun sa det kom til å blø ut av seg selv, men om det ikke hadde skjedd noe om 14 dager så måtte jeg ta kontakt igjen! På den ene siden er jeg glad jeg slapp inngrepet, men på en annen side er det så vondt å gå å vente på..jeg vil bare bli ferdig med det for å lettere komme meg videre psykisk. Legen sa også at jeg burde ta ett brett med p-piller for å komme inn i syklus igjen..men mener hun jeg skal begynne på det nå eller etter at blødningene er over?

Jeg hadde ingen symptomer annet enn murringer og stikninger i magen. Jeg trodde jo det var normalt, siden så mange skriver om det. Men nå i ettertid tenker jeg at jeg burde ha forstått noe før. De stikningene er der ennå, og det gjør egentlig bare vondere, spesielt på kveldstid..

Jeg er sikker på at svangerskapet ditt kommer til å gå helt fint, men skjønner du er nervøs når man leser om så mye. Men så lenge alle symptomene er der og når du etterhvert kjenner liv vil du nok klare å roe deg og bare glede deg over svangerskapet! :) Masse lykke til!! så håper jeg at jeg får joine deg i andre, litt hyggeligere omstendigheter snart :)

Klem klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...