ett til! Skrevet 26. mai 2009 #1 Skrevet 26. mai 2009 har begynt å fått så vondt i korsryggen i de siste dagene. først trodde jeg at jeg bare hadde ligget meg forderva i senga, men da vondtene fortsatte ut over dagen begynte jeg å lure... ikke kjempevondt ,men ubehagelig. dette betyr vel ikke bekkenløsning vel? har aldri hatt det så jeg vet ikke hva det er ,og håper jeg aldri kommer til å vite hva det er heller!! håper noen kan svare meg!
Yo&La+spire Skrevet 26. mai 2009 #2 Skrevet 26. mai 2009 Eg har også det...kommer visst eg sitter mye, men så lenge eg er i bevegelse er det helt greit. Eg har vondt i bekkenet også, men vet ikke om det er noen sammenheng....det begynte i korsryggen.
Lykkelig mamma til 3 Skrevet 26. mai 2009 #3 Skrevet 26. mai 2009 Jeg har også ondt i korsryggen. Kjenner det ikke så veldig så lenge jeg er i bevegelse, men så snart jeg setter meg og blir sittende kjenner jeg det veldig godt. Har ondt framme der hvor bekkenet møtes framme, vist dere skjønner hva jeg mener. Hadde litt antydning til bekkenløsning sist, men huske ikke at det var så tidlig! Fikk det da i uke 30, og nå er jeg jo bare i uke 5.....
klar for 3? Skrevet 26. mai 2009 #4 Skrevet 26. mai 2009 Jeg har også slitt med det i ca 2 uker nå og jeg er 5 uker nå. Men det kommer seg når jeg får trent eller beveget meg. Jeg har ikke vondt andre steder da så jeg tror det bare er for mye stillesitting for meg. Får håpe dere andre slipper bekkenløsning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå