Hormonbomba ;) Skrevet 26. mai 2009 #1 Skrevet 26. mai 2009 Ser plutselig at vi er jo omtrent like langt på vei vi to morsomt. Jeg er i uke 29 nå og har termin 20august, vi venter en liten gutt. Vi har ingen barn sammen fra før da, så vi er ikke like drevne som dere ) Hadde vært gøy og delt litt ting med deg, som tips om alt mulig rart. Jeg har oppdaget at jeg lurer på utrolig mye til tider *humre*... Så gøy for dere at dere venter jente! Den fleece dressen du skrev om i dag, sånn hadde kanskje vært lurt å ha for meg også?
Gjest Skrevet 27. mai 2009 #3 Skrevet 27. mai 2009 Hei :-) Nettet mitt datt ut i går, så da forsvant jeg litt. Jeg er i uke 30 nå med termin 9. august, men når hun kommer blir jo spennende å se :-) Den fleecedressen kan du sikkert ha glede av du også ja. Jeg var selv usikker på om jeg kom til å trenge en kjøredress med en sommerbaby, og følte liksom ikke helt for å bruke 300-400 kr som de ofte koster for en i str 56 som kanskje bare ville bli brukt en 4-5 ganger i verste fall, derfor ble jeg glad når kom over den i går til bare drøyt hundrelappen :-) Tenker det blir en tykkere dress utover mot oktober igjen når hun skal opp i str 62-68, men da vil hun også kunne bruke dressen lenger. Du som får i slutten av mnd har nok god nytte av en kjøredress, og så lenge du ikke tror du får en stor baby så passer jo str 56 en stund. Vi antar vesla kommer til å bli 4 kg+, så da er ikke 56 passelig så lenge. Blir jo spennende for dere med første barnet sammen da! :-) Har du eller han barn fra før? Ellers så er jeg langt i fra noe orakel bare fordi jeg har 3 barn altså, hehe... Jeg kan mine barn ganske godt, men ikke alle de millioner av andre barn rundt om i verden ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå