1 Skrevet 26. mai 2009 #1 Skrevet 26. mai 2009 Min kjære har bestilt overraskelsestur for oss to til en storby i sommer. Men i stedet for å glede meg, gruer jeg meg. Dette fordi jeg ikke har lyst til å dra i fra min datter som da er rundt 1 år. Kjenner jeg får klump i halsen bare ved tanken på å være fra henne tre netter.. Er min reaksjon noe utenom det vanlige? Hvordan hadde du reagert på denne egentlige gode nyheten?
Gjest Skrevet 26. mai 2009 #2 Skrevet 26. mai 2009 Sånn reagerte jeg også med tanke på å være borte mer enn en dag fra gutten vår da han var rundt året. Så du er i hvert fall ikke alene :-)
pandabjørn Skrevet 26. mai 2009 #3 Skrevet 26. mai 2009 Jeg hadde blitt kjempe glad jenta deres er vel hos noen hun kjenner godt? kos dere på storbyturen dere har bare godt av å være alene litt som kjærester ikke bare være foreldre det er det alt for mange foreldre som glemmer når de får barn jeg og mannen min var i syden 1 uke da gutten våres var 9 mnd det gikk så fint atte
-Lane- Skrevet 26. mai 2009 #4 Skrevet 26. mai 2009 Jeg hadde reagert på samme måte som deg da jeg bare hadde ei jente. Nå har jeg to jenter (den minste på 1,5) og om det hadde vært nå så hadde jeg gledet meg Man lærer seg å se etterhvert at barna klarer seg uten oss, også er det ekstra trygghet å vite at begge jentene er sammen. Om du har barnevakt som kjenner jenta di ville jeg ha reist og prøvd å kose meg, men jeg skjønner absolutt følelsen din - typisk for mange mammaer
Gjest Skrevet 26. mai 2009 #5 Skrevet 26. mai 2009 Forstår deg godt (jeg var første gang borte fra mine i 2 netter nå i mai og da er minste 2,5 år - he he) Men hvis hun er med noen hun kjenner godt så går det nok fint.
1 Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 26. mai 2009 Hun skal være til sin mormor, som hun møter omtrent hver dag siden vi bor så nærme. Så vet hun er i de aller beste hender.. Får forsøke å psyke meg opp. Er enda en stund til. Og kanskje går det bedre enn forventet.. Skulle da ikke bli en slik hønemor heller jeg..hehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå