Lykkeliten - mamma til 2 Skrevet 26. mai 2009 #1 Skrevet 26. mai 2009 Det er så vondt å være sååå ekstremt trøtt hele tiden! Skikkelig ille siste uka. Husker det var sånn forrige svagerskap også... Slet med det mer eller mindre hele svangerskapet. Jeg sover 8-9 timer om natta, går på jobb, og må deretter i tillegg sove 3-4 timer om ettermiddagen... Har en aktiv liten kar på 3 år som også burde treffe mammaen sin litt etter barnehagen... Ikke bare se meg sove på sofaen... Og dette er bare uke 7... Har ikke sagt noe på jobben enda, skal ha ferie neste uke, så jobbe til midten av juli før det er 4 uker ferie igjen. Krysser fingrene for at jeg klarer å komme meg gjennom de ukene.... I tillegg er jeg kvalme og kaster opp hver morgen, og ofte om ettermiddagen/kvelden... Ikke meninga å klage, det er bare sånn det er... Hadde bare glemt hvor slitsomt det var... Hvordan er det med dere andre? Må prøve å komme meg opp av sofaen nå... sovet siden kl 16... ;-)
40 år... Skrevet 26. mai 2009 #2 Skrevet 26. mai 2009 Hei du ! Trøtt ja...:-) av og til føles det som om jeg kunne sovnet stående.... trenger ofte å sove litt i løpet av dagen,men ikke riktig så mye som du beskriver. I dag sov jeg en time på formiddagen,en time i kveld.Men hadde jeg ikke hatt på klokke...ja da hadde jeg sikkert sovet LENGE... Lykke til da,du skal se det blir bedre.Men ikke dumt å sette på klokke kanskje,se om det holder med en kortere hvil :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå