Cocco*med 2 små spirer* Skrevet 26. mai 2009 #1 Skrevet 26. mai 2009 Som tiden har flydd avsted. Da vi kom hjem etter 3 uker på sykehuset følte jeg at det var kjempe lenge til jeg skulle begynne å jobbe igjen. Da lille prinsen var liten så lenge følte jeg nesten at tiden sto stille. Men nå de siste mnd. er lille prinsen i ferd med å ta igjen alt som har kommet litt senere. Nå er han ikke en liten spurvunge lenger *snufs*, nå er han en liten gutt som fyker rundt på gulvet, setter seg opp selv og til med reise seg opp har han begynt med denne uken. Så jeg regner med at han vil prøve seg på å gå også raskere enn vi aner! * Sukk* det er helt utrolig, jeg synes han var så liten da han kom til verden, og det tok så lang tid før han begynte å vokse ordentlig, og vi slet så lenge med det å få han til å ligge på magen, å snu seg, å krabbe...men nå...nå går det fremover i rasende fart. Minner meg selv på at nå må jeg nyte alle fremskrittene, og glede meg over dem alle sammen, for nå skjer det mye på en gang! og om 22 dager, da skal vi feire 1 års dag!!! Det rører et morshjerte bare å tenke på det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå