Gå til innhold

samvær og avstand....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det er en del som bor et stykke unna samværforelderen og da har ordninger hvor barnet er hos bf f.eks 10 dager sammenhengende. Men hvordan gjør da far det i forhold til jobb og slikt de 10 dagene han har barnet?? Og hvordan gjør dere det med henting og bringing?

Mulig det blir en avstand på 2,5 t med bil mellom meg og barnefar etterhvert.

• 9 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei, hos oss er det 1 t 45 min avstand med bil/tog..

faren har henne annenhver helg fra fredag til mandags morgen, han leverer henne faktisk på skolen,(men 2, 5 time hos deg er jo litt lengre da) og det går greit.. hun er 8 år og går i andre klasse. så fort d er ferier etc gir jeg han beskjed og han har henne ekstra(fridager som kommer i sammenheng med helg osv.. når han har mulighet.. det va ikk eltt før jeg flyttet, men det gikk bra alikevel.. 10 dager i strekk ville ikke ungert heller , hva da med skole, etc ? annenhver helg og fridager ferier etc, synes d er en bra ordning jeg..

si fra hvordan det går da :-) og lykke til, sjønner du kansje har en tøff tid foran deg..

Skrevet

Har hatt en sånn ordning, men kun så lenge vår datter gikk i bhg. Ved skolestart måtte ordningen endres til feriesamvær, med enkelte helger i året der far kunne hente og ha datteren i landet. BF her har bosatt seg utenlands. hva bf gjør når datteren er der og han må på jobb, er i utgangspunktet ikke noe jeg har no å si på. men vet at hans sambo er hjemme med henne da. De bytter på å ha fri. Hender og at hun er hos nye sambo sine foreldre, for hun er fra området de har flyttet til. Lykke til med utarbeiding av avtaler. Er ikke alltid lett nei...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...