Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #1 Skrevet 26. mai 2009 ... at de er hovne i underlivet? Jeg er hoven, og kjenner det skikkelig når eg er på toaletter eller sitter lenge på huk. Det er en dunkene følelse, kjennes ut som noe presser skikkelig. Kan og kjenne at jeg er litt hoven. Men jeg har kun vondt som nevnt over når jeg sitter på do eller på huk. Det er ikke vondt at jeg tisser. Kjenner heller ikke til prøblemet når jeg og samboer har sex. Så jeg skjønner ikke hva dette kan vere? Er de kanskje normalt å vere litt øm og håven nedentil når man er gravid? Håper på svar
*toppris* Skrevet 26. mai 2009 #2 Skrevet 26. mai 2009 det er nok pga at når man er gravid så øker blodgjennomstrømningen i kroppen:) men har ikke opplevd å være øm etc selv, ei heller å være spesielt mye opphovnet heller. ikke i det forrige sv.skapet og ikke nå. Men er vel kanskje litt mer enn til vanlig, pga økt blodtilførsel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå