Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #1 Skrevet 26. mai 2009 ...bør man da for all fremtid avstå fra å involvere seg med en mann som har barn fra et tidligere forhold ? For man blir vel nærmest automatisk pålagt masse ansvar for disse barna, om man så ønsker det eller ikke ? Noen med erfaring?
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #2 Skrevet 26. mai 2009 Herrefred! Hvis man møter den rette så tar man ham med eller uten barn!
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #3 Skrevet 26. mai 2009 Jammen om man har mer enn nok med sitt eget barn.Blir det ikke da litt feil å gå inn i et forhold hvor han har barn fra før ? Jeg ønsker ikke å bli pålagt feks. mer henting og bringing, mer leking, mer passing etc, etc enn det jeg har nå med min egen...
Vinden blåser Skrevet 26. mai 2009 #4 Skrevet 26. mai 2009 Da burde du holde deg unna samtlige menn med barn ja...
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #5 Skrevet 26. mai 2009 Det sier seg jo selv at du da må holde deg unna menn med barn. Det forstår du vel?
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #6 Skrevet 26. mai 2009 Ville aldri blitt sammen med en med barn, nei. Huff...
Gjest -<<- Skrevet 26. mai 2009 #7 Skrevet 26. mai 2009 Det er selvsagt dumt å involvere seg med en mann som har barn, dersom man ikke er villig til å inkludere disse barna i tilværelsen sin. Det gjelder enten årsaken er et bevisst ønske om bare ett barn eller noe helt annet.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #8 Skrevet 26. mai 2009 Ja, selvfølgelig forstår jeg det. Det er bare det at jeg har truffet en veldig flott mann, så det ble brått litt vanskelig hele greiene. Men jeg vet egt. innerst inne hva jeg må gjøre. Har to venninner som ikke gjør noe annet enn å klage over stebarn, og stebarn og stebarn. De har liksom gitt meg helt skrekken for å havne i samme situasjon.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #9 Skrevet 26. mai 2009 hvis du ikke ønsker å innvolvere deg i stebarn sine liv, har du ingenting som stemor å gjøre. er selv stemor til to, og selv om det er tøft til tider med eks osv ville jeg ikke vært foruten barna. og det er utrolig viktig at de får samme omsorg og oppmerksomhet av meg som mitt eget barn vil få. så når de er her gjør jeg alt en mamma ville gjort.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #10 Skrevet 26. mai 2009 Kjære deg, mitt umiddelbare svar var at man ikke kan la barn/ikke barn bestemme om man virkelig er forelsket og ser for seg en framtid med en mann. Men med den innstillingen du har, må jeg nok likevel råde deg til å glemme hele mannen. Tror du barnet blir en byrde, blir det sikkert det også, og dere ender opp ulykkelige alle sammen. Skal du forsøke med denne mannen må du iallefall ta deg selv i nakken og totalt endre holdninger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå