Eucerin Skrevet 26. mai 2009 #1 Skrevet 26. mai 2009 Nå er jeg ferdig med o.s, er midt under utdannelse så skal søke om to ekstra år. Snakket med de på telefon i dag, og fikk intrykk av at jeg ikke kunne få i juli da. i.o.m at skolen ikke er begynt. Men dattern min må ut av barnehage 3 uker, så dvs jeg kan jobbe i 1 uke da. Det er ikke akkurat mye penger. Har man virkelg ikke rett på utvidet o.s om sommeren også??
Harald Ripultfør Skrevet 26. mai 2009 #2 Skrevet 26. mai 2009 OS skal du vel få hele året. Det er jo ikke som stipend på skolen. Jeg slutter i jobben 1, juli for jeg skal begynne på skole i august, så når jeg ringte i dag, så hun jeg kunne søke nå om full OS, og da burde jeg få fra 1 juli. Men nå er ikke dette utvidet OS da, iom at jeg ikke har brukt opp de 3 årene enda.. men burde jo ikke være noe grunn for å ikke få i juli selv om det er utvidet?
Eucerin Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. mai 2009 nei, men det er fordi det er utvidet. De vet ikke engang om jeg er ferdig med os. i.o.m at de har msitet meg ut av systemet, men la oss anta hehe:) MEn værtfall, han sa jeg kunne få tilbake for juli i august.. men det hjelper på en måte ikke i det hele tatt da. Men de må se at jeg kommer inn først, prøvde å si at jeg er jo kommet inn.. Hmm
Harald Ripultfør Skrevet 26. mai 2009 #4 Skrevet 26. mai 2009 hmm.. ok.. Hvis de vil ha bekreftelse på at du har kommet inn, og du kan få tilbakebetalt i aug så tror jeg ikke det er så mye mer å gjøre... men du kan jo prøve å ringe å mase litt mer... krev at de forklarer det ordentlig hvorfor du ikke kan få i juli. Ellers blir det vel en kjip sommer, uten stpiend/lån og uten OS..
Eucerin Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 26. mai 2009 hahahaha ja da er det bare å tømme sparebøssa for å kjøpe isformer så det blir noe is i ferien;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå