line_n & sara Skrevet 26. mai 2009 #1 Skrevet 26. mai 2009 hvordan var leveringstid? og ikke minst, er størrelsene store eller små? fornøyd?
Alyssa Skrevet 26. mai 2009 #2 Skrevet 26. mai 2009 Jeg har kun kjøpt derfra når jeg har vært i USA, så vet ikke noe om leveringstiden. Men klærne er hvertfall små i størrelsen. Du bør gå opp en størrelse fra det du vanligvis har. Veldig bra butikk=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå