Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #1 Skrevet 26. mai 2009 2 uker siden sambo flyttet og jeg er så ensom. savner han og lurer på om vi gjorde d rette. er d normalt å føle d sånn? blir d bedre? livredd for å være alene. blir så trist av å tenke at jeg skal være alene hele tiden. har jo venner og sånn, men blir jo mye alene på kveldstid. vet at d var mye negativt og i forholdet vårt. d var ikke enkelt, men greier nesten bare å huske det positive nå... d var jo godt å ha han her. ha noen å prate med. merker d nå...
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #2 Skrevet 26. mai 2009 uff da! tror det er ganske vanlig å angre på ett brudd,man har jo vært veldig glad i personen! men det går nok over tilslutt...jeg savna exen min veldig ei stund men jeg kom fort over han...
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #3 Skrevet 26. mai 2009 Ikke bruk SMS språk....! Skriv "det" istedet for "d", blir så mye lettere å ta deg seriøst. Du trenger ikke spare på tegna her som på SMS:-) Lykke til
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #4 Skrevet 26. mai 2009 Så jeg kan ikke savne sambo fordi om jeg skriver d istede for det? jeg skriver nøyaktig som jeg vil! vil du ikke svare så la vær da! herregud... du forstår hva jeg mener!
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #5 Skrevet 26. mai 2009 Tror du skal lære deg å skrive skikkelig, sånn at du selv ikke glemmer skriftsspråket ditt. Anonym mente det nok bare godt.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #6 Skrevet 26. mai 2009 Er det ham og det dere hadde du savner, eller er det drømmen og ønsket du har om hva det kunne vært som nå er knust? En drøm eller et ønske er ikke det samme. Hvordan hadde det blitt om dere fortsatte forholdet? Hvordan hadde hverdagen deres da vært?
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #7 Skrevet 26. mai 2009 jeg vet ikke... er vel ikke den som har drømt om hus og barn og byllup siden jeg gikk på barneskolen, men klart en drøm blir knust. ting gikk ikke som planlagt. og jeg savner å ha noen rundt meg i hverdagen. og er jo gla i han. han er jo snill. hadde nok ikke vært så greit å fortsette forholdet heller. vi gikk hverandre på nervene og klart aldri å ordne opp i problemene. så hadde vi blitt sammen igjen hadde d nok ikke vært mye forandring nei. blir d lettere etterhvert? er dette normalt eller et tegn på at d var feil å gjøre d slutt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå