Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #1 Skrevet 26. mai 2009 vil ikke ta livet av meg. vil bare forsvinne. langt langt vekk
Gjest Skrevet 26. mai 2009 #2 Skrevet 26. mai 2009 Kanskje du skal ta deg en liten tur? Type en helg vekk et eller annet sted. Det kan gjøre underverker for humøret :-)
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #3 Skrevet 26. mai 2009 har hatt det sånn i mange år.. jeg vil bare ikke være.
bixit Skrevet 26. mai 2009 #4 Skrevet 26. mai 2009 Det kan det så absolutt! Synes det høres ut som om du trenger å unne deg selv noe
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #5 Skrevet 26. mai 2009 Den følelsen har de fleste innimellom. Reis bort.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #6 Skrevet 26. mai 2009 uff! Så dumt. Regner med at du har prøvd å få hjelp med dette? Er det ikke NOE som er verdt å leve for? Da synes jeg det må være målet ditt. Å finne noe som gir deg lysten tilbake.
Gjest Skrevet 26. mai 2009 #7 Skrevet 26. mai 2009 I mange år? Da høres det ut som om du ikke trives helt med livet du lever. Som legen sa til meg en gang jeg var veldig nedafor: "Ta deg en uke fri, tenk gjennom livet ditt og hvordan det skulle vært annerledes, og hvis du ikke finner ut av det på egenhånd ordner jeg psykolog til deg" Det var et veldig godt råd for meg den gangen. Flinke, flinke gamle legen min!
malingus Skrevet 26. mai 2009 #8 Skrevet 26. mai 2009 Kjenner følelsen veldig godt!! De fleste kjenner nok på den følelsen i blandt, men enkelte av oss føler det oftere enn andre. Sliter selv med den følelsen både titt og ofte. Kan vare i flere måneder. Ting ser håpløst ut og man vil bare dø. Forsvinne. Ikke at man nødvendigvis ønsker å ta livet sitt, men man vil ikke være mer. Makter ikke mer. Har du pratet med noen om at du føler det sånn? Har du noen å prate med? Familie, venner, en terapeut el? Og har du en formening om hva som kan ligge bak denne følelsen? Noe spes som har skjedd? Er du deprimert? Ensom?
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #9 Skrevet 26. mai 2009 Huff, vet hvordan du har det. Har det på akkurat samme måten, og slitt med det i mange, mange år. Føler på en måte at sjelen min ( ikke kroppen) er så sliten. Vil bare legge meg å sover for å aldri våkne opp igjen. Mange ganger ser jeg ingen mening med noen ting. Tror aldri det var meningen at jeg skulle bli født.. Har begynt å gå til psykolog nå, og kan virkelig anbefale det... Det er iallefall verdt å prøve! Lykke til til deg!
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #10 Skrevet 26. mai 2009 Da er vi flere, noen har skapt et så inn i helvete kaos i mitt hode som jeg ikke klarer å gi slipp på...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå