celodi Skrevet 26. mai 2009 #1 Skrevet 26. mai 2009 Litt lyst på en jeg.. Hvor kjøpte du,og hva var prisen?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 26. mai 2009 #2 Skrevet 26. mai 2009 jeg kjøpte på nett til 2000 kr. den er ok, men jeg klarer ikke skrive like fort som den, men er genial på lesesalen eller i timene om jeg ikke skal skrive store oppgaver
Gulosten™ Skrevet 26. mai 2009 #4 Skrevet 26. mai 2009 Har ikke, og vil ikke ha.. Bittesmå taster som sitter tettitettitett, knøttliten skjerm som du enten må myse for å se ånkli på eller scrolle både sidelengs og baklengs for å få lest DiB, fx. Hadde heller aldri klart meg uten CD-rom/brenner Hadde heller gått for en mellomting, Acer har noen halvstore som ser geniale ut
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 26. mai 2009 #5 Skrevet 26. mai 2009 Gubben har en som reserve, men de er no dritt å skrive på. Små taster og liten skjerm og liten skrift og ..... lite!!! Veldig glad i min 17" laptop jeg =))) (m/num pad)
celodi Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 26. mai 2009 hmm,det var ikke bra!! Får vel revurdere den tanken kanskje da:)
Alyssa Skrevet 26. mai 2009 #7 Skrevet 26. mai 2009 Lefdal, ca. 2600,-, rosa=). Veldig fornøyd med min. Dårlig lyd, og generelt litt treg pc, ellers perfekt=)
Gulosten™ Skrevet 26. mai 2009 #8 Skrevet 26. mai 2009 Og når du ser bilder på Facebook får du vanligvis sett på hele bildet samtidig, men på mini`n må du scrolle opp og ned og ser sånn ca. halve bildet. Ellers må du stille inn på skjermoppløsningen og da ser du jo ikke en dritt fordi det blir så lite .P Hehe
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 26. mai 2009 #10 Skrevet 26. mai 2009 Acer Aspire One. 8,9 tommers widescreen, men som navnet tilsier (mini-pc), så er jo også skjermen liten ) Skjermen og oppløsningen i seg selv er meeeeget god, og jeg opplever ikke slik Dulosten sier at bildene blir utydelige når du gjør om på zoomingen på skjermen (du gjør ikke om på oppløsningen, kun visningsstørrelsen på skjermen) for å slippe å scrolle skjermen når du ser på bilder. Tastaturet er ikke fullt av bittesmå taster, tastene er like store som vanlig, men tastaturet er komprimert og musa flyttet og gjort om "layot'en" på, så det tar mindre plass. Jeg skriver like fort på denne som jeg gjorde på den vanlig str pcen jeg hadde før. Det er snakk om vane. 1995,- kostet min. løp og kjøp )))
It's all about me Skrevet 26. mai 2009 #12 Skrevet 26. mai 2009 Jeg har en liten nett rosa Acer Aspire One. Til motsetning av hav de andre skriver over her så synes jeg den er bedre å skrive på enn avnlige bærbare. Skikkelig god er den. Masse lagringsplass og den letteste av mini pc'ene hvis jeg ikke tar helt feil. At skjermen er liten er bare en vanesak og ikke noe problem i seg selv. Det eneste negative med den er at det er litt lite ram, men det kan jo lett fikses for noen kroner. Kjøpte min på Lefdal, der er det mange hundre å spare på å bestille den på nett og hente i butikk. Ser noen også har den til like under 2 tusen, men da er det abonement med i prisen så vær obs.
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 26. mai 2009 #14 Skrevet 26. mai 2009 Jeg har den som har 160 GB, ser den nå koster 2980,- (jeg fant et tidsbegrenset tilbud i starten av mai - mulig det kommer tilbake noe lignende...)
Himmel og hav Skrevet 26. mai 2009 #15 Skrevet 26. mai 2009 Jeg har en Asus eee 1000h med 10 tommers skjerm. Den koster 3000,- nå på komplett.no. Den er helt grei å bruke. Det hender jeg må skrolle for å se store bilder, men stort sett så får jeg opp det aller meste på skjermen. Jeg trenger ikke å sideskrolle når jeg leser aviser bl.a. Den er helt grei å skrive på, men det er lett å komme borti touch pad'en og hoppe rundt i teksten, men med litt trening så er det rimelig lett å unngå det. Den er ikke verdens kraftigste pc, og høyttalerne er dårlige, men lyden er god med hodetelefoner. Den har ikke cd/dvd spiller, men er liten og lett og ypperlig å frakte med seg. Jeg er fornøyd med den ihvertfall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå