Gjest Skrevet 26. mai 2009 #1 Skrevet 26. mai 2009 Når skifter man til sportsvogn? Er det når barnet kan sitte selv (ved 8-10 mnd), eller huseker jeg feil nå?
Tante Gustava Skrevet 26. mai 2009 #2 Skrevet 26. mai 2009 Jeg skiftet til sportsvogn når voksiposen måtte frem, for da var bagen for liten. Da var lillemann ca 6 mnd tenker jeg. Men hadde ikke opp ryggen før han kunne sitte selv
<3 Legoland <3 Skrevet 26. mai 2009 #3 Skrevet 26. mai 2009 Skift til sportsvogn når babyen kan sitte selv.
Gjest Skrevet 26. mai 2009 #5 Skrevet 26. mai 2009 Byttet da eldstemann var 5 mnd, men da lå han alltid flatt og var godt innpakket i dunposen. Minstemann er 5 mnd nå, og kommer til å bruke bagvogna ei god stund til, for nå sover han bare med et lite teppe over seg så det er god plass i vogna. I dobbelvogna skal vi sette inn sportsdelen på hans side nå, så får han ha godt med tepper over, under og rundt seg så han ligger lunt og godt. Sitte i sportsvogn skal de gjøre minst mulig før de kan sette seg opp selv.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 26. mai 2009 #6 Skrevet 26. mai 2009 Når bagen ble for liten. Her var det rundt 5,5 måned fordi ungen var stor og bagen liten....Men full liggestilling og han lå bare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå