Gjest Skrevet 26. mai 2009 #1 Skrevet 26. mai 2009 fiske suppe her Har ikke så veldig lyst på det,men orker IKKE å gå i butikken i dette drittværet
Zitro Skrevet 26. mai 2009 #2 Skrevet 26. mai 2009 noe så spennede som brødskiver med valgfritt pålegg etter barnas ønsker... :-)
Gjest Skrevet 26. mai 2009 #3 Skrevet 26. mai 2009 Stekte laksefilleter med poteter, gulrot og smeltet smør. Og masse sitronpepper på da:)
moota m storebror&lillebror Skrevet 26. mai 2009 #4 Skrevet 26. mai 2009 Vi har hatt pannekaker =) Barna var kjempefornøyd. Lillebror spiste med begge hender he he =P
camilla^ Skrevet 26. mai 2009 #5 Skrevet 26. mai 2009 Her ble det wok og nudler. Trodde jeg hadde laget alt for mye, men det ble for lite. Så nå krever ungene at vi skal ha nuddel-wok på tirsdager. (samme som de prøver å lure min mann til å ha vaffel-torsdag, godt de ikke vet det er grove vaffler..... for de spiser vist ikke korn...... haha) Men kjempe godt!!! kun masse små rester fra kjøleskapet, og nesten bare grøntfor. Grøntfor er det så som sier de liker her.....
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 26. mai 2009 #6 Skrevet 26. mai 2009 Kalkunpølser fra prior i brød med diverse stæsj til.. Vi skal på styremøte og foreldremøte, da liker vi lettvintmiddag :-)
lille je Skrevet 26. mai 2009 #7 Skrevet 26. mai 2009 Her ble det pitapizza med fyll av det jeg fant i kjøleskapet. Alle var fornøyde:)
Verdens tøffeste mamma Skrevet 26. mai 2009 #8 Skrevet 26. mai 2009 I dag ble det stekt seifilet med nypoteter og løk.. Glemte å kjøpe gulrot så det ble ikke helt som det pleier, men var veldig godt!! :-) Lillemor i huset spiser aldri så mye som når vi har fisk til middag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå