Gå til innhold

Er det noen her som går i redusert stilling???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en 100% stilling og lurer veldig på om jeg skal gå ned i 80%

Noen som har gjort det??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke redusert fra 100%, men jeg begynte rett i en halv stilling.

Og når jeg da jobber natt i tillegg, har jeg masse fri. Nesten forlenget mammaperm. Anbefaler det! :)

Skrevet

Jeg har lyst å hoppe i det!

men det blir jo mindre penger i kassen, men jeg tror vi skal klare oss :-)

Takk for svar

HI

Skrevet

Bare hyggelig! :)

Hjalp kanskje ikke så mye da. Litt forskjellige situasjoner kanskje og aner ikke hva du jobber som.

Men selv om det ble mindre penger i kassa da jeg var sammen med eksen, klarte vi oss helt greit. Jeg syns det er verdt det.

Nå er jeg alene og da er det jo ihvertfall inget problem! :)

Hopp i det du. Så lenge dere klarer dere! :)

Skrevet

jeg går 100%til80%. til oss går det ganske akkurat rundt økonomisk, men vi gjør det for at minstemann skal få være en dag akstra i uka hjemme! :)

Skrevet

Jeg var i en 50%stilling, men har nå fått jobb f.o.m aug. Det blir da en 70%stilling, noe som vil bli litt bedre. Mer penger, slipper å jobbe 3t hver dag - nå blir det istedenfor annenhver uke hvor det er hel ukes jobbing, og annenhver uke hvor det er 2dg jobbing.

Ser frem til det :o) Min situasjon da....

=)

Lykke til!

Skrevet

Jeg jobber 60 % natt, og har MASSE fri. Flere perioder med 14 dager fri, og en uke her, og en uke der. Deilig:) Tjener bra på å gå natt også. 60 % tilsvarer bare 9,7 vakter pr mnd.

Skrevet

Hæ? Hva jobber du som?

Jeg er hjelpepleier og jobber 35% natt (altså halv stillig i og med at en full nattstilling er på noen og 70%), og jeg jobber 5-7 vakter i mnd!

Syntes 9 vakter i en 60% stillig hørtes lite ut. 70% er full stilling og da jobber man ca 14 vakter per mnd.

Skrevet

En nattvakt er jo 9,5 time.. 60 % stilling tilsvarer 21.3 timer i uka. I en mnd er det 4,34 uker. Altså 21.3 timer x 4,34 som blir 92,44. 92,44 timer pr mnd delt på antall timer pr vakt, 9,5, blir da 9,7 vakter pr mnd.

Skrevet

( jeg er forresten sykepleier og jobber på sykehus)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...