Gjest Skrevet 26. mai 2009 #1 Skrevet 26. mai 2009 Gutten min (6 1/2 mnd) spiser full porsjon grøt kl. 10/11 og kl. 18. Ammes resten av døgnet, også natt! Er det bare å sette igang med å introdusere middag?
Jente2011 Skrevet 26. mai 2009 #2 Skrevet 26. mai 2009 ja det vil jeg tro:) jeg begynte med 2 grøt måltider og middag når hun var 6 måneder:)
LilleBjella Skrevet 26. mai 2009 #3 Skrevet 26. mai 2009 Kjør på. Vi startet med middag bare to uker etter innføring av grøt. Vi startet jo med grøt da han var fire måneder, av ulike årsaker, og han var kjapt oppe i to porsjoner. Helsesøster sa da at så lenge han ville spise, var det bare å kjøre på med to måltider. Han ble da såpass uinteressert i pupp, at vi bare måtte kjøre på med noe annet. Vi startet jo med bare grønnsaker. Og et par uker før han ble seks måneder, 6mndsglass. Så tror ikke du kan gjøre noe feil ved å prøve å gi. Jeg vet at noen starter med bare grønnsaksmos til å starte med. Er vel mest for å venne til magen noe nytt, men jeg vet ikke om det er nødvendig. Her er ikke middag like populært som grøt, og har tatt en tid å tilvenne han det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå