Gå til innhold

Noen her med erfaring med 50/50 for 3-åringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har eldstejenta blitt 3, og vi foreldre skal ha delt omsorg til høsten. (Det er i alle fall planen, kommer jo til å endre på det hvis hun blir utilpass.) Lurte bare på om noen her har erfaring med dette og har noen tips og råd. Det eneste som forandrer seg er at jeg får mer alenetid med minsta og eldste får mer alenetid med far. Synes faktisk det er veldig grei løsning fordi søstrene henger sammen hele tida, og de har nok godt av å være alene en gang i blant.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så lenge dere prøver med åpent sinn så går det nok fint :) personlig har jeg ikke noe 50/50 barn, men noen av vennene mine har det og broren min hadde det en stund. det gjentagene (i min vennekrets) er at de som samarbeider fint stort sett får til 50/50 veldig bra. så det er jo bare å prøver, du merker fort om datra de ikke syns det er ok.

Skrevet

Vi har det og det fingerer helt fint. Skulle bare ønske at barnehagen var flinkere til å informere begge partner.

Skrevet

Begynte dere med det da ungen var 3 år? Eller før eller seinere. Skjønner ikke helt hvordan jeg skal forklare, og er redde det kanskje blir for mye fram og tilbake. Starter jo ikke med en uke her og der, men noen dager her og noen dager der. De i barnehagen er flinke til å informere oss begge, så det blir nok ikke noe problem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...