Gå til innhold

Augustmammaer i Trondheim ? :)


Malin90&Talia09<3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har termin 31 august og skal flytte til Trondheim rett etter fødselen. Hadde vært trivelig og bli kjent med andre nybakte mammaer:o) Er dette ditt første barn? Når har du termin?

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt første barn her også:o)) Veldig spennende! Hvor gammel er du? Jeg er 30 år. Har du hatt et problemfritt svangerskap hittil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 19 jeg da ;-))

Ja er så lite gravid som man får det, bortsett fra at det er ei lita ei der inne da , hehe.. Plages litt av halsbrann når jeg ligger da, men det er vel det eneste.. Har vært veldig heldig,m ikke noe kvalme eller humørsvingninger eller noe i d hele tatt egentlig :) Hva med deg ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei:o)

Jeg har også et kjempeflott svangerskap. Ingen plagsomme symtomer:o)) Håper bare de siste månedene blir like lette. Vet du forresten om en flink fastlege i Trondheim? Må jo begynne å tenke på slike ting også nå:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koslig da, 8 august er 2 dager før bursdagen min så kanskje du skal holde ut i 2 ekstra dager ;) hehe

 

MiroMiro: Hvor holder du til da, vil vel være greit å ha en lege som ikke er for langt unna :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Vi leter fremdeles etter leilighet. Så jeg vet ikke ennå hvor vi vil bosette oss. Men det blir nok sentrumsnært, tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin den 5 August bor i trondheim å er å 19 år=D Kanske ikke burde legge opp msn min hær, men jeg gjør det lell så kan du jo legge meg til om du vil?=) Skulle være trivelig å ha en på samme alder som meg å trille sammen med å som desuten har termin omtrent samtidigt, til og med me samme kjønn=)

 

Skirv en mail eller leg meg til på msn om du vil da=) [email protected]

 

Hilsen Hege!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...