♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 26. mai 2009 #1 Skrevet 26. mai 2009 fikk sett og hørt et lide hjerte som banket ) Var sååå nervøs før ULèn, mistet i SA i november-08 og var nervøs for det ikke var noe der inne.. Men der lå det en liten spire med bankende hjerte ) skal tilbake om 4 uker til ny kontroll, fikk tilbud om det så takket ja ) Så nå kan jeg endelig slappe av og nyte tiden foran meg. og Kose med jenta mi på 14mnd )
1 høne i haneflokken-født Skrevet 26. mai 2009 #2 Skrevet 26. mai 2009 så bra da, har tenkt på deg idag, hvor langt er du på vei? hva så du inni der og hvor stort var det? jeg skal på tidlig ul 8 juni, er da 7+3
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. mai 2009 åå, så snille du er Ifølge min utregning er jeg 7+2, men legen sa at jeg var 6+1. Lille spiren er 6,5mm stort, han somte det godt inn så vi kunne se hjertet som slo og konne se at det begynte å se ut som ein baby ) så du har mye å se fram til )
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 26. mai 2009 #4 Skrevet 26. mai 2009 Åh så gøy! Gratulerer! Koselig med en slik bekreftelse. Ønsker det sterkt selv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå