Willy Wonka Skrevet 26. mai 2009 #1 Skrevet 26. mai 2009 Er det sånn at vi kan ha sportsvogna med helt inn til gaten i Oslo, for så å få den igjen når vi lander i Boston? Vi skal mellomlande på Island, men der tror jeg ikke vi får den igjen før vi skal ta neste fly.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #2 Skrevet 26. mai 2009 Ja, det går helt fint an. Men si fra klart på forhånd!
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #3 Skrevet 26. mai 2009 Det du gjør er å sende den som bagasje med endeholdeplass Boston.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #4 Skrevet 26. mai 2009 Du må nok ta den ut i Island også, hvis du skal ha den ut på gaten i Boston. Hvis ikke blir det bare tull.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #5 Skrevet 26. mai 2009 Det har jeg gjort mange ganger. Du tar den med deg helt ut til flyet, så tømmer du den og klapper den sammen rett utenfor døra der du går inn i flyet. Når flyet lander henter du den samme sted. Hadde aldri klart å gå rundt på en flyplass uten barnevogn..
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #6 Skrevet 26. mai 2009 Du må si fra klart og tydelig, og husk: MERK VOGNA MED NAVNET DITT OG ADRESSEN DIN. Jeg mistet vogna vår en gang. Ble aldri funnet heller.
Willy Wonka Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 26. mai 2009 Har vært i kontakt med flyselskapet nå. Jeg får beholde den frem til gaten på Gardermoen. Der blir den pakket og hentet av Ground service og jeg får den tilbake i Boston, ikke på Island hvor vi mellomlander. Der må vi låne en vogn. Det var hvertfall det Icelandair fortalte meg i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå