Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #1 Skrevet 26. mai 2009 jeg er alene med to barn på 2 og 4 mnd. nå, skal jeg på jobbintervju i morgen på ett aldershjem, og jeg tror jeg får jobb. det blir da ringevakt i tilfelle. men hva skal jeg si til nav? jeg kan jo ikke vite hvor mye jeg kommer til å jobbe..?? og når skal jeg gi beskjed til nav? når jeg får vite timelønn, eller? jeg har ikke peiling på dette her!
malingus Skrevet 26. mai 2009 #2 Skrevet 26. mai 2009 Jeg er ikke helt sikker på dette, men jeg har fått vite at det bare er å sende inn timelister (blir vel i etterkant det da) og så reduserer de overgangsstønaden etter som hvor mye du har jobbet. Går selv i en halv stilling fast, men gitt beskjed om at det er mulig jeg jobber noe ekstra. Ring nav og spør. Ville ikke stolt på meg om jeg var deg... he he Det jeg lurer på er hvor mye de reduserer os med per vakt. Må jo lønne seg å jobbe. Altså hvor mange ekstra kroner jeg sitter igjen med etter ekstrajobbing.
Mammaen til 2007jenta Skrevet 26. mai 2009 #3 Skrevet 26. mai 2009 ringte nav idag for å spørre om nøyaktig det samme. fikk beskjed om å sende lønnslipper inn per mnd til de, så regulerer de os etterskuddsvis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå