Isadoramamma Skrevet 26. mai 2009 #1 Skrevet 26. mai 2009 Skal til jordmor for første kontroll i morgen. Hadde veldig uregelmessig mens etter forrige svangerskap, og har ikke helt oversikt over når jeg ble gravid. Regner med at jeg er ca. 12 uker på vei, men vet ikke sikkert.... Er det noen av dere som har fått tidlig UL kun for å fastsette termin? Må skje på offentlig sykehus, for det finnes ikke private tilbud her jeg bor.
blomstenogbien Skrevet 27. mai 2009 #2 Skrevet 27. mai 2009 Hmm, lurer på det samme. Skal til lege neste onsdag, og er nok da en plass mellom 6 og 9 uker på vei.... Det hadde vært greit å vite litt mer presist enn som så ...
❤Lille håp❤ Skrevet 27. mai 2009 #3 Skrevet 27. mai 2009 Jeg gikk på p-piller så hadde ikke peiling på siste mens.. var da hos legen og han sendte henvisning til sykehuset for tidlig UL for å fastsette ca.termin, så fikk jeg brev etter par dager, og time kanskje en uke etter jeg var hos legen
Gjest eelis+spire Skrevet 27. mai 2009 #4 Skrevet 27. mai 2009 Jeg ble gravid på p-pillen, og tok kontakt med lege, fordi jeg ikke hadde peiling på hvor langt jeg var på vei. Jeg fikk ul dagen etter :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå