sneipen <3 snuppa Skrevet 26. mai 2009 #1 Skrevet 26. mai 2009 hvor ofte gir dere mme,og hvor mye? har ei datter på 19 dager. hun sovner bed puppen hele døgnet. er urolig og sulten hele dagen. romling i magen,det må da være sult da...? skal jeg gi litt (10-15 ml) etter hver amming eller? til n¨har hum fått ca 20 ml på formiddagen oh etterm/kveld..
<3 Legoland <3 Skrevet 26. mai 2009 #2 Skrevet 26. mai 2009 Hør med helsesøster. Er vanskelig for meg å si noe bare her..
Frk Vims Skrevet 26. mai 2009 #3 Skrevet 26. mai 2009 Sånn har det vært med mine barn også, så de får litt MME i tillegg. Minsten er bare 6 dager, får MME 2 - 3 ganger om dagen etter amming. Formiddag, middag kveld ca. På natta og fram til ca 12 om dagen etter klarer vi oss med puppen. Han får ca 30 ml etter amming (langvarig amming), så det ser ut som om sånn er det bare med mine barn og min produksjon..Får han ikke disse skvettene er han bare urolig og gaper etter mat stakkars. Med forrige mann gjorde jeg det på samme måte, tror etterhvert han fikk MME bare to ganger om dagen. Når han var 4 mnd byttet vi ut tillegget med grøt, ammet til 15 mnd. Så selvom det ikke er nok melk kan det fungerer greit allikevel - er veldig god å ha til kosing puppen i hvertfall!
Zitro Skrevet 26. mai 2009 #4 Skrevet 26. mai 2009 Hvis hun da er fornøyd med det lille tillegget du gir henne, og hun legger fint på seg så synes jeg du skal fortsette med det. En på 19 dager er helt vanligvis sultne konstant i våken tilstand så det er ikke noe unormalt det. Men hvis hun ikke legger nok på seg av kun amming må det nok noe tillegg til...
sneipen <3 snuppa Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 26. mai 2009 jeg kutta tillegget i 2 dager,da gikk hun ned i vekt. så må gi henne mme. greit å høre erfaringer fra andre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå