AngryBird Skrevet 26. mai 2009 #1 Skrevet 26. mai 2009 Flere som merker at magen nå og da knyter seg sammen og blir helt hard og stram? Er 18+5 nå og har fått en liten bul, men når den knyter seg blir den en veldig konsentrert bul om jeg kan si det sånn... Ikke vondt eller noe, bare merkelig:P
EllaBella, bølla & minifrosken Skrevet 26. mai 2009 #2 Skrevet 26. mai 2009 Da har du hatt en kynne :-)
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 26. mai 2009 #4 Skrevet 26. mai 2009 Jepp, kynnere. Har hatt det slik jeg også Hadde det slik senest igår, ellers hadde jeg det faktisk ganske mye i 1.trimester. Men da var det hakket før det ble smertefullt. Nå blir bare magen steinhard
AngryBird Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 26. mai 2009 Oh, er det det det er! Det skjer vel et par tre ganger per dag, som regel i senga på morran og kvelden. Trodde de skulle være vonde jeg da.... Tette meg som ikke har kobla at det måtte være det....
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 26. mai 2009 #6 Skrevet 26. mai 2009 nei, de trenger ikke være vonde, det er det som kjennetegner kynnere. Men de kan være litt vonde eller ubehagelige også, men for det meste bare merkelig Ihvertfall har mine vært slik. Man kan ha masse kynnere som man ikke legger merke til en gang. Livmoren trekker seg sammen jevnlig over hele svangerskapet for å trene seg opp til fødsel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå