Frk Vims Skrevet 26. mai 2009 #1 Skrevet 26. mai 2009 ...hvordan var døgnet deres? Har akkurat fått nr 4, men lurer allikevel på hvordan dere andre gjør dette med soving, spising, kos osv. Får de mat, bleie, blir lagt i seng/vogn hele døgnet? Er de våkne mellom soving? Ligger de alene eller blir de bært? Skal man forvente at de sover hele tiden? Mine barn ligger mye ved puppen - men uten å bli mette - får en liten skvett med MME ca 3 ganger om dagen etter langvarig pupping! Fra kvelden til midt på dagen etter holder det med puppen. Blir aldri utlært på dette her... Minsten her er ei uke i morgen! Må legge til at jeg tror jeg har våkne og tidlig sterke barn - etter noen runder på barsel ser man godt at det er forskjell på nyfødte! Fortell gjerne om deres dager - lurer en del på det!
ApriIbaby Skrevet 26. mai 2009 #2 Skrevet 26. mai 2009 Vesla er 2 uker og har vært et praktbarn fra start. De første to døgnene ammet je konstant. Når melka kom - dag 2- ammer jeg hver 3 til 5 time hele døgnet. -Hun er våken en time på formiddagen og ca to på kvelden. Sover fra 19-20 til ca 09.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå