Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #1 Skrevet 26. mai 2009 Vi har ikke tenkt på det, trodde det var gave nok at vi lover at det alltid skal være oss, og at vi får en fin dag med familie og venner. Bryllupsreise er også droppet, da vi ikke ser vitsen. Det jeg lurer på er: er det sånn at det er alle gir morgengaver, eller er det som det pleier å være her inne, at det bare virker sånn?
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #2 Skrevet 26. mai 2009 Og vennligst overse og/å-feilen i overskriften. Så den selv med en gang jeg hadde trykket!
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #3 Skrevet 26. mai 2009 Det er vel helt opp til hver og enkelt par det.
jiha Skrevet 26. mai 2009 #4 Skrevet 26. mai 2009 jeg har lyst å gi mannen min noe:) men forventer ingen ting tilbake.. så det er vel litt opp til hver enkelt..
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #5 Skrevet 26. mai 2009 Vi kommer ikke til å gi noe morgengave:) har lagt så mye ned i festen,så syns det er gavenok til oss begge:) er ikke derfor vi gifter oss.. bryllupsreise skal vi på, men ikke før neste år engang.
JuniAnkerHansen Skrevet 26. mai 2009 #6 Skrevet 26. mai 2009 Ingen morgengaver her. Jeg syntes det er bedre å spare pengene til en tur eller noe annet koselig vi kan gjøre sammen, og han vet nok knapt hva morgengave er, hehe ;o)
Bøtteknott Skrevet 27. mai 2009 #8 Skrevet 27. mai 2009 Jeg synes morgengave er en fin ting, jeg :-) Må jo ikke koste skjorta heller..
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2009 #9 Skrevet 27. mai 2009 hehe gammel tradisjon er at morgengaven skal koste en månedslønn! Yeah right!
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #10 Skrevet 4. juni 2009 jeg fikk en fantastisk gave av min mann... arvesmykker smeltet om til armbånd. Mannen min fikk I pod av meg.... I tillegg dro vi på bryllupsreise mandag etter bryllup. Er så glad for det- såppass bør man unne seg. Tror jeg hadde angret om vi ikke dro- gifter seg jo bare en gang....
*Rutletutt* Skrevet 4. juni 2009 #11 Skrevet 4. juni 2009 Vi gav hverandre morgengaver og alle de jeg kjenner som har eller skal gifte seg gjør det samme... Selvsagt gjør hver og en som det passer dem - ingen som har noe med om dere dropper både morgengaver og bryllupsreise;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå