Gå til innhold

Sliter med slim...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter med slim fra bak i nesen til ned i halsen. Føler til tider at jeg skal kveles. Jeg brekker meg og spyr ofte pga dette. Har hatt det når jeg har gått gravid før, men denne gangen er det mye verre.

Er det noen andre her som har dette problemet?

Noen som vet hva det kommer av?

Er det noen som har et godt råd eller to?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har samme problem.. og regner med at det er derfor jeg fortsatt kaster opp og blir kvalm av mye. men, nei, jeg har ingen gode råd, skulle gjerne hatt noen råd selv:) har prøvd det meste, men enten så hjelper det ikke, eller så får jeg halsbrann også.

Skrevet

Ja jeg regner også med at det er derfor jeg er kvalm og spyr.

Håper det kan gi seg snart.

Skrevet

Damp kan lindre..eller i allefall gjør at en klarerr å hoste opp/snyte ut noe... og det er jo fullstendig trygt! Saltvannsløsning kan og være til hjelp.....men... spørs jo hvor lenge effekten varer da!

Bare lufter ideer :)

Skrevet

Takk for tipsene. Har prøvd salt vann, virker litt men ikke så lenge. Men kansje jeg kan prøve damp.

Skrevet

Dette sliter jeg med også! brekker meg mye i løpet av en dag for jeg føler jeg ikke får unna slimet. Så godt og se vi er fler. har liksom trodd at dette ikke hadde noe med graviditet å gjøre jeg.. Jeg har vært en del forkjøla i dette svangerskapet også og den perioden har det vært ekstra ille. er i uke 33 og hatt det sånn hele veien og også hele veien med min 1. jente.

Skrevet

Jeg synes det hjelper litt på humøret å se at det er flere her som sliter med det. For når jeg forteller om det til folk, så kikker de bare rart på meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...