Gå til innhold

Da gikk det ikke bra for oss denne gangen eller(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi greide ikke finne noen hjerteaktivitet:( Tok en HcG på sønag som var på over 12.000 i dag hadde den synket til 10.000.

Vi mistet en liten gutt i uke 19 midt i februar, ble raskt gravide igjen, men det gikk ikke bra. Men ønske og håpet er der for at vi lykkes neste gang. Håper jeg får en skikkelig utredning på Riksen før dette, slik at jeg får et opplegg og følge. Viste seg at jeg har en blodsykdom som lager blodpropper i kroppen, og da også til morkaken. Det var det som skjedde første gang vi mistet. Denne gangen vet jeg ikke grunnen, men det er jo en del som mister i disse første ukene.

Men det gikk heldigvis raskt å bli gravid sist gang, så derfor håper vi at det går ganske raskt denne gangen også:)

Ønsker alle dere med spire lykke til, og at vi møtes snart igjen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så utrolig trist å høre!!! Føler med dere!

Håper det lykkes for dere neste gang, og at det ikke blir lenge til!:)

Skrevet

Nei, uff - så utrolig leit Tirilgirl - dette synes jeg var utrolig trist og leit!!! Kondolerer sååååå mye!!! Du vet og jeg vet hvordan det er å miste - det er ufattelig vondt, selv om man kanskje er mer "forberedt" på at det kan gå galt de første 3 mnd og man kanskje er litt mer restriktiv og tar ikke ting for gitt!

Jeg håper virkelig at dere blir raskt gravide igjen og at dere får en skikkelig utredning. De er veldig flinke på Riksen (har jobbet der på Medisinsk avd) og ble fulgt opp på Kvinneklinikken i forbindelse med min første graviditet, jeg gikk til Tore Henriksen og en dame jeg ikke kan huske navnet på i farten, men de er veldig dyktige og veldig hyggelige - så jeg krysser fingrene mine for at du får den hjelpen du trenger, både av oppfølging og utredning!!

Nå fikk jeg veldig vondt altså - ville bare gi deg en stooooooor varm trøsteklem og ønske deg lykke, lykke til videre!!! Ord blir liksom så fattig her...

Skrevet

Masse medlidenhet og lykke til neste gang!!!! Så kjempetrist og ufortjent. Det skulle ikke vært lov at en mister flere ganger, en gang er forferdelig nok. Håper du får masse støtte og hjelp og så sies det at alle gode ting er tre, så neste gang går det helt sikkert fint:-) Klems klems til deg.

Skrevet

Tusen hjertelig takk:) Håper også at alle gode ting er tre.......

Skrevet

Hei!

Veldig trist å høre! Håper du blir raskt gravid igjen og at du får riktig behandling.

Er det positiv lupus antikoagulasjonsfaktor du har? Har du brukt blodfortynnende medikamenter for dette?

Jeg bruker selv blodfortynnende medisiner for dette.

Skrevet

Jeg har antifosfolipidsyndrom, bruker blodfortynnende sprøyter. Det begynte jeg med rett etter vi mistet første gangen. Så når jeg var noen uker på vei denne gangen fikk jeg beskjed om og starte med Albyl-E.

Skrevet

Ok. Det er vel det samme som positiv antikoagulasjonsfaktor så vidt jeg vet. Ekkel sykdom det der altså, har du også den sekundært til en annen bindevevssykdom?

Jeg bruker Albyl E 75 mg daglig og skal muligvis begynne med sprøyter snart.

Leit å høre at det ikke gikk denne gangen, det må føles helt fryktelig:-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...