Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #1 Skrevet 26. mai 2009 Sitter de innviterte på en spesiell måte,mormor og morfar lever ikke sammen og morfar er gift på nytt.Hvordan sitter disse da,noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #2 Skrevet 26. mai 2009 ville satt morfar sammen med sin nye kone. Kanskje slik: ny kone - morfar - mormor - mammaen - pappaen - farmor - farfar
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #3 Skrevet 26. mai 2009 I min familie er det mye mine, dine, våre, stesøsken, halvsøsken osv osv. Søskenene mine har løst dette forskjellig når de har hatt dåp. Broren min valgte å kutte ut bordkort, så satte folk seg sammen med de de ville. Søsteren min valgte å sette ut flere småbord i klynge. Hun samlet da dåpsbarnet, foreldre og søsken, samt faddere med familie på et bord. Mormor m/partner ble plassert på et bord sammen med noen tanter/onkler, mens morfar med partner ble plassert på et annet bord sammen med tanter/onkler. Da satt alle besteforeldre like nært eller langt unna dåpsbarnet, og det ble ingen sure miner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå