Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 26. mai 2009 #1 Skrevet 26. mai 2009 Nå har jeg endelig kommet igang Skal ta progera i 3mnd og så begynne på pergo. Da er det bare å være tålmodig! Deilig å komme gang med en behandling, etter å ha prøvd selv i ett år nå. )
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 26. mai 2009 #2 Skrevet 26. mai 2009 Så bra det endelig skjer noe, lys i endel av tunellen. Masse lykke til i tiden fremover, blir spennende å følge med
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 26. mai 2009 Hmmm...... Kan du navnet fordi du kjenner meg eller fordi det står på bloggen, profilen eller lign? Hehehe ;o) Hvis du/vi kjenner hverandre så vil jeg vite hvem du er altså!! ;o) Takktakk, begge to Er som du sier Miss Fat, nå er det håp for å se lyset i enden av den lange (nesten berg og dalbane) tunnelen.. )
Gjest Mylian blir trebarnsmor.. Skrevet 26. mai 2009 #5 Skrevet 26. mai 2009 Var du hos Bjørn? Han er så koselig!!! ))
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 26. mai 2009 Ja! En koselig mann det, hehe ) Litt annerledes enn han Lundring også.... Duu, når du gikk til GU før du ble gravid - var det slik at du hadde "falsk overgangsalder" - stemmer det? Fikk du pergo med engang, eller gikk du også med slike progera-tabl? Og hvor lang tid tok det før du ble gravid? Og en ting til: Jeg glemte å spørre.. Altså, finnes jo sikkert aldri noen fasitsvar, men.. Du var jo gravid med 3 da, men. Han sa "at det er også normalt at man kan bli gravid med tvillinger når man går på pergo" - men vet du "Hvor vanlig"? Det er når man kommer hjem at man begynner å tenke litt mer, hehe Jeg syns faktisk det er en skremmende tanke at man "kan" bli gravid med flere enn en.... ;o)
Gjest Mylian blir trebarnsmor.. Skrevet 26. mai 2009 #7 Skrevet 26. mai 2009 Ja, det stemmer. At kroppen oppførte seg som den hadde overgangsalder -men det er vnalig for alle med PCOS. Jeg fikk pergo med en gang og kunne velge å vente på mensen eller ikke. Jeg tok 4 pergokurer før jeg ble gravid. Nei men sjansen er større jo sterkere kur du tar. Tror det var 10%større sjanse jeg? Litt i tvil.. hehe.. Men du skal ikke være redd for at du blir gravid med trillinger, jeg var overstimulert til tusen - og "heldig" alt etterosm hvordan du ser på det. Oddsen erjo liten for at tre sædceller skal klare å treffe tre egg også
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #8 Skrevet 26. mai 2009 Hehe, man vil jo så gjerne bli gravid - men tanken på at det faktisk kan resultere i to (om ikke fler) er litt skremmende. ;o) Jeg vil gjerne ha de en etter en, hehe:p Jaja, det som skjer det skjer, og jeg satser på at det vil komme minst en spire der om noen mnd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå