Gå til innhold

David Irving

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er greia med han? Leste i lokalavisa at det skulle være demostrasjoner mot han i byen jeg bor i, og lurer bare på hvorfor-eller kanskje hvorfor ikke? Vet at han har rare teorier om at jødene ikke ble drept i gasskamre, at de ikke ble drept av tyskerene i det hele tatt? Eller? Hvorfor har han blitt utestengt fra mange forskjellige land, og hvorfor har han IKKE blitt utesteng fra Norge? Vet liksom ikke hvor jeg skal stille meg i saken om han.. Noe hjelp å få? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forfatteren David Irving benekter jødeutryddelsen under 2.verdenskrig.

Litteraturfestivalen på Lillehammer har temaet "Sannhet" og i den forbindelse inviterte de Irving som representant for det vi regner som løgn, og mente at han i ytringsfrihetens navn burde få uttale seg. Dette har vagt

stor oppstandelse. Fritt Ord truet med å trekke sin støtte til Litteraturfestivalen, og det endte med at invitasjonen til Irving ble trukket tilbake. Men nå har Irving reist til Norge på egenhånd og vil arrangere foredrag for egen regning.

Nå vil folk demonstrere for å vise sin motstand mot Irvings synspunkter.

Skrevet

Nå har TV 2 invitert Irving til Tabloid. Dette demonstreres det mot utenfor TV 2 i Oslo nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...