m@mz Skrevet 26. mai 2009 #1 Skrevet 26. mai 2009 Jenta mi fyller 7 år til helga og vi skal feire bursdag med jentene i klassen, mne lurer på hva vi skal servere, har dere noe tips.....hva serverer dere? har hatt så mye å tenke på den siste tida så jeg er helt tom for ideer selv......veldig takknemlig for svar:)
Nullstress;) Skrevet 26. mai 2009 #2 Skrevet 26. mai 2009 pizza, pølser, gele, kaker, snop, potetgull. det er vel egentlig ingen store grenser på hva man kan servere. man serverer det som 7-åringer flest spiser:) lykke til:)
Fire småtroll Skrevet 26. mai 2009 #3 Skrevet 26. mai 2009 Sønnen min ble 8 år for en drøy uke siden og jeg lot han bestemme selv jeg... Han bestilte hamburgere, sjokoladekake, kanelsnurrer, sjokoladekjeks, potetgull og seigmenn.
m@mz Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 26. mai 2009 Takk takk dere, joda, det er jo bare å servere det 7 åringer spiser .....men ikke alle spiser det samme, så kjekt med noen tips fra andre, tusen takk
celodi Skrevet 26. mai 2009 #5 Skrevet 26. mai 2009 er det sol,så grill pølser,hamburgere,kylling. pizza pizzasnurrer boller muffins sjokoladekake is snacks gele
camilla^ Skrevet 26. mai 2009 #6 Skrevet 26. mai 2009 6års bursdagen her i huset var det grillspyd. Det bestemte bursdagsbarnet selv. Hun skulle ha potetbåter ved siden av. -kyllingboller -kyllingfilet, skjært i tynne skiver som hadde liggi i marinade ble stekt -pølser kuttet i biter og treed på spyd Mener hun hadde noe mer også, men husker ikke i farten. det ble tomt, og jeg måtte sette over stekepannen for de ville ha mer. Potetbåtene var ikke like kule, for de var jo ikke på spyd. Så nestegang noen krever spyd så blir det små poteter treed på pinne. Grønnsaker var kuttet opp i tynne strimler som de momset. Kaker så var det lagkake, sjokoladekake og bløtekake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå