dritgrei hei hei! Skrevet 26. mai 2009 #1 Skrevet 26. mai 2009 ha ha ha ha tulla!!! hei! Jeg tenker på mange av dere! god klem fra
Gjest amandine Skrevet 28. mai 2009 #2 Skrevet 28. mai 2009 Må være en som har det alt for travelt til å sitte her:) Hyggelig å se deg! Her ble det så stille at det gikk helt i stå! Snakker litt med Lykkelig på MSN, det er alt. Travle dager her i huset ettersom Knøttet går rundt langs bord og stoler, han er jo ennå ikke 8 mnd og er litt for kjapp for sitt eget beste... Klem
Sara Rompompei Skrevet 28. mai 2009 #3 Skrevet 28. mai 2009 En moden forelder er en som bruker ALT for mye tid foran dataen... hehehe. Si det er sant da.... Og du... Tenker overhodet IKKE på deg assa ;o)
indigo Skrevet 7. juni 2009 #4 Skrevet 7. juni 2009 Hei der! jeg kom plutselig på å logge meg på her igjen - klikka selvsagt nysgjerrig på dette og måtte le litt, dritgrei hei hei - for jeg har jammen meg savna den humoren der. Så hyggelig å se så mange kjente navn her; Amandine og LykKelig og Mariamin og flere andre - Håper det står bra til med dere. xxx
Gjest amandine Skrevet 8. juni 2009 #5 Skrevet 8. juni 2009 Hei igjen! Plutselig tilbake! Hyggelig å se deg også ! Sniker bare forbi dann og vann...
indigo Skrevet 3. juli 2009 #6 Skrevet 3. juli 2009 oops!, så var det gått nesten en måned til. vi har omsider skjønt at vi ikke har fått barnehageplass og lurer litt på hvordan dagene skal bli i høst, siden jeg er tilbake i jobb og min manns 4mnds permisjon tar slutt snart... men det er jo nå vi har sjansen til å være sammen med den herlige godjenta vår og det virker absurd å skulle overlate henne til en tilfeldig dagmamma ... det kommer ikke til å skje! god sommer til dere alle, fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå