Leer Skrevet 26. mai 2009 #1 Skrevet 26. mai 2009 Min gutt fikk 5 mnd vaksine i går, og han har feber idag 38,1. Han ligger bare helt slapt i fanget i mitt. Sutrer hvis jeg legger han fra meg. Stakkar. Bør man unngå å la de sove ute i vogna når de har feber? Han pleier alltid å sove i vogna. Når gir dere paracet til de små? Hvor mye i feber har de før man gir paracet.
Mahari81 og den lille Bie <3 Skrevet 26. mai 2009 #2 Skrevet 26. mai 2009 Jeg gir paracet om tempen er over 39. Legen sa jeg skulle gi når den var over 39,5.....tror du tryggt kan la han sove i vogna ja, ikkno problem.
Gjest yrild Skrevet 26. mai 2009 #3 Skrevet 26. mai 2009 Min lille stump fikk vaksinen i dag og sover og sover... Ville latt ham sove i vogna ja og gitt febernedsettende ved temperatur over 39 grader. Uff man blir jo helt myk i hjerte og sjel når de er så pjuske :-)
lille løk Skrevet 26. mai 2009 #4 Skrevet 26. mai 2009 Jeg ville helt klart lagt han ut i vogna, tror frisk luft "hjelper" for feberen. Tror også du kan gi han en paracet med god samvittighet! Lille Sofia fikk også feber etter vaksinen, hadde 38,5- vi gav henne paracet, og det hjalp. Heldigvis så er det ikke så langvarig at de er syke etter vaksinen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå