Gå til innhold

Noen som har Skipsgulv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bygger ny hus, også har vi lyst på skipsgulv,men jeg lurer på hvordan det er å vaske, blir det ikke "skit og støv" nede i sporene?? for det vil jeg ikke ha noe av:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi vasker med vann og ajax vanligvis, går helt fint =)

På de fleste skipsgulv er ikke disse sporene så dype at der legger seg så mye skit. Litt skit blir det bestandig;)

Prøv heller å ha fliser på gulvene.. Der kan vi snakke skit i fugene. Holder på å vaske på meg galskap :P

Skrevet

vi har skipsgulv og bruker også ajax når jeg vasker.gulvene er lette og vaske,samler seg ikke i sporene :)

Skrevet

Takk for svarene,nå ble jeg mye klokere,lurt med disse sidene:-)

Da blir det skipsgulv!

Skrevet

Ja..dvs ikke nå lenger, driver å tar det bort. Allock (?) laminatgulv.

Synes det blir flekkete, det skinner for mye osv...liker ikke å vaske dette gulvet. greit nok at vi har en hund, men vi må vaske og støvsuge hver dag for at dette gulvet skal være pent. Holder seg litt bedre da jeg har brukt en parkett rengjøring fra johnson på det.

Vi bytter ut dette 2-3 år gamle gulvet på stue, kjøkken og spisestue til fordel for hvitpigmentert eikeparkett.

Skrevet

har foresten et vennepar som hadde skipsgulv i sitt forrige hus og det skulle ALDRI de ha mer...

Skrevet

Vi har pergo sitt skipsgulv.

knall fornøyd med det, er ikkje plaget med skitt nedi sporene.

Men vi har mørk mahogny skipsgulv da, og da ser du bedre hybelkaniner og støv fordi gulvet er mørkt. Men ikkje noe spesifisert nedi sporene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...