Gå til innhold

Grunn til å bli satt igang?


trebarnsmor21år

Anbefalte innlegg

Hatt noen villt intense smerter den siste uka her nå, i strekk. Men smerteanfall som førte til oppkast, rygg- og nakke/skulder smerter. Var på UL på sykehuset idag å fikk vite at nesten hele galleblæra mi er fylt med gallestein!! Å dette kunne dem ikke operere før ungen var tatt ut.

Er gravid i uke 36 nå, å greier seriøst ikke å gå med slike smerter lengre, sover ikke om natta å er helt utslitt, så fødselen er noe jeg gruer meg sterkt til! Samtidig har fosterlyden på gutten min vært på mellom 148-150-56 på hver eneste sjekk (å det er en del pga komplikasjoner) men nå, etter jeg fikk smerte anfallene, så ligger ikke fosterlyden på mer enn 130! å det har dem sjekket 3 ganger!

Noe må jo være galt? Han er ikke like aktiv som før eller, må liksom "dytte" liv i han for at han skal røre seg.

 

Det jeg lurer på er:

Er det noen fler som har eller har hatt det samme? Jeg er over-ivrig etter å bli satt igang, for jeg makter ikke gå sånn lengre, jeg skal jo tross alt greie å ta med av lille gutten etter fødselen å.

Mener at legene må se litt mer gjennom fingrene å ikke bare avgjøre etter det som står i boka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg ville bestilt time på føden der du har tenkt å føde,eller bare ringe dit å be om å få komme å snakke med noen å fortelle det som det er, at du ikke klarer mer...å at du er super bekymret..så må de jo vurdere deg og hele situasjonen..masse lykke til..kan jo være at du ikke trenger å være så bekumret..men da kan de hvertfall sjekke grundig=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...